poniedziałek, 8 września 2014

DZIŚ SĄ MOJE URODZINY!

CELEBRUJMY TO CO W ŻYCIU WAŻNE!!!


Dziś są twoje urodziny....taki ważny zwykły dzień...

ta piękna piosenka Ryszarda Rynkowskiego  od piątku zapadła mi w pamięci chyba na zawsze. Te cudowne, bogate w treść słowa były dedykacją mojego małżonka dla mnie z okazji moich pięćdziesiątych urodzin. Utwór zagrał zdolny zespół muzyczny, a my tańcząc w rytm tej piosenki rozpoczęliśmy moją imprezkę urodzinową

Proponuję, posłuchajcie tego utworu, naprawdę warto...

http://www.youtube.com/watch?v=VeWHiCKti5E&list=PLB20C2D8A5C9FEA8F





Imprezkę zorganizowaliśmy w lokalu, wszystko odbyło się według wcześniej przygotowanego planu. Dopisali goście, była piękna słoneczna pogoda, jedzonko przepyszne... 
Jednak najważniejsze było to, że wszyscy którzy mnie otaczali to ludzie dla mnie ważni.
 To oni nadają w jakiś sposób mojemu życiu sens.....

Imprezka odbyła się w tzw. wigilię moich urodzin, lecz tak naprawdę dzień urodzin to 8 września. Ten post redaguję właśnie w czasie kiedy 50 lat temu przychodziłam na świat - to dzisiaj.
Dzisiaj jestem przepełniona miłością i wdzięcznością za ten dar życia. Dzisiaj jestem szczęśliwą matką, kochającą i kochaną żoną, spełnioną zawodowo kobietą, osobą która pędzi do przodu i jest wierna swoim pasjom i przekonaniom. 





Dzień urodzin powinien być przez każdego z nas traktowany, jak najważniejszy dzień w życiu . To dzień jedyny, niepowtarzalny. Dla każdego człowieka dzień ten  winien być radosny, przepełniony miłością. Ten świąteczny dzień wyróżniać ma się wyjątkowością, a nade wszystko ważne, aby był   celebrowany, tak aby zapadał w naszej pamięci na zawsze. 

Tak ja podchodzę do ważnych świat, które mają miejsce w naszym życiu, a do urodzin w sposób szczególny. 

Nie będę opisywała szczegółów..., powiem tylko świat i ludzie są cudowni, to dzięki nim czujemy się szczęśliwi. 


Kiedy patrzę na przepiękne bukiety kwiatów rozstawione w moim domu i moc kartek z życzeniami myślę sobie Życie jest cudem!!!















Od kilku dni czuję się cudnie szczęśliwa i to wypełnia moje życie. Życzę sobie i wam kochani, aby tak już było zawsze. 

Spokojnej, dobrej nocy.......kolorowych snów...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz