niedziela, 14 czerwca 2015

ROCZNICA BLOGA

TO JUŻ ROCZEK





Prowadzę tego bloga z pasją. Piszę o zdrowiu, urodzie, wierze i nie tylko...
Staram się, aby moje wpisy były jak najbardziej odpowiednie, ciekawe i inspirujące.
Moją pasją jest utwierdzać wszystkich w przekonaniu, że Życie jest Cudem!





Dziś mija rok od pierwszego wpisu na ŻYCIE JEST CUDEM, a ja zastanawiam się właśnie ile czasu musi upłynąć, żeby moje serduszko przestało bić jak szalone po publikacja każdego wpisu  i przeczytaniu każdego nowego komentarza na który czekam z utęsknieniem.
Odpowiedź jest prosta już ją znam. Jestem przekonana, że serduszko moje zawsze będzie szybciej biło, gdyż uwielbiam wszystkie Wasze komentarze, są one dla mnie impulsem do nowych pomysłów.
Dziękuję Wam wszystkim za obecność, bo to Wy Kochani tworzycie ze mną tego bloga. 




Zapraszam do dalszej lektury.
 


WSZYSTKIM MOIM SYMPATYKOM OFIARUJĘ TEN OTO WIERSZYK

Mija roczek cały, gdy Marzenka
założyła Blog swój mały.
 Postów w nim ciekawych wiele,
lubią je czytać moi Przyjaciele.

Tu porada dla zdrowia,
tam kulinarka i coś dla ducha.
Wszystko pozytywną energią dmucha. 

Dziękuję Wam Kochani blogowicze,
za odwiedziny na które po cichu liczę.
One mnie wspierają, dodają odwagi,
każdy Wasz komentarz to balsam dla mej duszy, 
a radość z tego wielka, aż po same uszy.

Kocham świat, życie i to co robię,
co służy mnie i służy Tobie.
Kocham ludzi za to, że są zawsze przy mnie,
że dobre słowo płynie z ust nagminnie.

ŻYCIE JEST CUDEM, uwierz bo warto!
Kiedy uwierzysz wszystko dla Ciebie,
będzie otwartą kartą. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz