wtorek, 23 czerwca 2015

TATUŚ, TATULEK, TATO, OJCIEC, TATKO, TATUŃCIO...

23 CZERWCA DZIEŃ OJCA

To już 2 lata, kiedy mój Tatuś odszedł. Odszedł do domu Pana Naszego, Ojca nas wszystkich. 
Bardzo mi go brakuje, często wracam pamięcią do chwil, kiedy był pośród nas. Właśnie w takich dniach jak dziś uroczystych, przywołujących w pamięci wspomnienia o Nim, jest mi szczególnie trudno. 

Ukochany mój Tatuś - Roman, był cudownym człowiekiem,  mężem, ojcem, teściem i dziadkiem. Pamiętam Go w detalach, pamiętam Go z czasów dzieciństwa, mojej młodości, dojrzałości i wtedy kiedy już miałam swoją rodzinę. On zawsze był przy mnie, zawsze mogłam na Niego liczyć. Uczył mnie życia. Jestem dumna z tego, jak mnie nauczył żyć i być prawym człowiekiem. Był dla mnie autorytetem, wzorem poczciwości i szacunku do ludzi. Miał dar jednania sobie ludzi, umiał ich wysłuchiwać, był empatyczny. Z każdej, nawet trudnej sytuacji umiał wyjść po ludzku. Unikał konfliktów, a jeśli się trafiały zawsze chciał to "przegadać". Jego credo to "rozmowa zawsze do czegoś prowadzi".

Był wesoły, towarzyski, lubił śpiewać, tańczyć, grać. Kochał życie i ludzi. Zaszczepił we mnie wiele swoich pasji, które wypełniają do dziś moje życie. 
Odszedł mając 73 lata, choć z chorobą nowotworową żył 13 lat, nigdy się nie poddawał. Miał w sobie ogromną chęć życia, i to Go trzymało!

Odszedł w ciszy i spokoju. Miałam łaskę bycia przy moim Kochanym Tatusiu do samego końca. Dotykając Go pozwoliłam Mu odejść - odfrunąć. Mówił do mnie, że skrzydła swe rozpina i lot swój rozpoczyna...

Tak było, to wszystko już było....

Kochajmy swoich Rodziców, kochajmy wszystkich...życie jest krótkie, jesteśmy na ziemi tylko na chwilę. To nasze pielgrzymowanie. Nic, a nic ze sobą nie zabierzemy. Po co te codzienne gonitwy za tym, żeby mieć?...

Tylko miłość może wszystko zwyciężyć. Nasze troski, kłopoty, zamartwianie się, ciągłe analizy, krytyka, brak tego czy tamtego.... Oddajmy to wszystko Stwórcy, zrzućmy swe troski na Pana - poczujemy się spokojniejsi, wyciszeni i przepełnieni miłością.

Brakuje mi mojego ziemskiego Tatusia, bardzo! Tęsknię za Jego uśmiechem, głosem - kiedy z miłością mówił do mnie kochana córko. 
Teraz mam ufność w Bogu, Pan jest moim ukochanym Ojcem. Jemu oddaję siebie i swoje życie. Jemu oddaję w opiekę moją rodzinę i małżeństwo. Jezus jest Panem mojego życia! Jestem szczęśliwa i czuję się zaopiekowana. Mimo tego, że czasem i u mnie pojawiają się wątpliwości...

Znalezione obrazy dla zapytania dzień ojca foto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz