piątek, 20 czerwca 2014

ŻYJ Z PASJĄ

Pytanie po co Jestem na tej Ziemi, jaki jest tego sens, o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi? Jest z serii pytań trudnych. Nurtuje ono coraz więcej ludzi i tak naprawdę myśląc o tym odczuwamy pewien dyskomfort. Można powiedzieć, że jest to pytanie z cyklu "przytłaczających"

Pytania tego typu pojawiają się najczęściej w chwilach naszego kryzysu, kiedy przytłacza nas jakiś problem, gdy czujemy opuszczenie i zniechęcenie. Innym razem pojawia się kiedy jest nam dobrze, kiedy jesteśmy w uniesieniu, euforii. Czujemy wówczas, jak wypełnia nas cały świat. Pragniemy to wyrazić i pokazać całym sobą. Bo gdzieś w głębi duszy każdy z nas czuje, że ma do zaoferowania światu coś wyjątkowego, niepowtarzalnego, swoją indywidualność.

ŻYCIE JEST CUDEM, traktuj je jako PASJĘ. 
ŻYJ Z PASJĄ!!!

Rób to do czego zostałeś stworzony i powołany. Nikt nie zrobi tego za Ciebie, a nawet gdyby chciał, to nie zrobi tego tak, jak ty. Nie zastanawiaj się czy wypada, co powiedzą ludzie, czy warto? Rób to co podpowiada ci twoja intuicja, bo to wychodzi z głębi twojego serca i duszy. Nie bój się przyznać przed całą resztą świata, iż żyjesz z pasją. Pasja jest niezbędna, pasja jest częścią Ciebie. Ona nadaje życiu sens, sprawia, że możemy się spełniać.
 Pasje otwierają nam świat, dzięki nim odnajdujemy nowe cele. Cele nas trzymają przy życiu, nadają właściwy kierunek naszej drodze życia.
Uważam, że osoba mająca swoje pasje, która się rozwija jest bardziej interesująca niż ta, która kroczy przez życie bez celu i sensu. Moją pasją jest Życie! Ono daje mi ogromną satysfakcję, kocham je!  Pasję życia dostrzegam każdego dnia. Już od chwili, kiedy wcześnie rano otwieram oczy i słyszę piękny ptaków śpiew. Cały mój dzień wypełniają "małe szczęścia". Zaliczam do nich m.in.: drogę do pracy, napotkanych ludzi o tajemniczym wzroku i radosnej twarzy z "dzień dobry na ustach"; czas spędzony w pracy z ludźmi, dla których człowiek znaczy wiele (uwielbiam to co robię); prace w ogrodzie pośród kwiatów, ziół i małych stworzonek; rozmowy i przebywanie z bliskimi; czas z książką; odnawianie "mebli z duszą"...To tylko część moich pasji. Najważniejsza to ta, że działam z pasją wobec siebie i innych ludzi. Tak już mam, że jak coś robię  to działam z pasją. Ostatnio odkrytą pasją jest prowadzenie bloga. Już dziś wiem, że to była słuszna decyzja, choć podjęta za namową przyjaciół. To oni we mnie odkryli dar kontaktów i rozmowy z ludźmi. Jestem im za to wdzięczna.

Przyjacielu, Ty też masz w sobie talenty, zdolności i możliwości, które możesz odkryć. Zachęcam Ciebie gorąco, odkryje je i baw się nimi. Nieistotne co będziesz robił, rób to całym sobą!.




Gorąco polecam książkę Bożeny Figarskiej "ŻYJ Z PASJĄ". To książka z serii poradników pasjonującego życia.




"Wszystko jest jednością. I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu" - Paulo Coelho




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz