poniedziałek, 15 grudnia 2014

CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA, coraz bliżej święta......


Dzień za dniem szybko mija, a nawet wydaje się, że coraz szybciej...

Tegoroczne Święta Bożego Narodzenia spędzimy w naszym mieście rodzinnym. Tam mieszka moja Mamusia, brat z rodziną i teściowie.
Planowaliśmy w tym roku gościć całą rodzinkę u nas, lecz stan zdrowia teścia nie pozwala na odbycie podróży.
W związku z tym przygotujemy świąteczne dania u siebie w domu i po prostu przewieziemy je do rodziców.

Na kulinarkę mam jeszcze trochę czasu, więc póki co zabrałam się za przygotowanie świątecznych dekoracji.

Zapraszam do obejrzenia mojej małej galeryjki.


Taki stroik zawisł na drzwiach wejściowych do domu


Ten póki co stoi na stoliczku


Ptaszki złote w gniazdku z mchu siedzą na kredensie


Stroik w kąciku jadalnym


Okno kuchenne



Dwa ostatnie stroiki pojadą z nami, to dla naszych Bliskich po których... pozostało puste miejsce przy stole...

Myślę, że to nie koniec.Mam w głowie jeszcze kilka pomysłów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz