poniedziałek, 29 grudnia 2014

WIERSZE I WIERSZYKI - moje i nie moje

ANIOŁY MIŁOŚCI

Kocham Ciebie Serce moje...
My dla siebie, my we dwoje...
Panie Jesteś we mnie.

Zawieszeni we Wszechświatach, w Twoim świetle
W Twym Tworzeniu...
Jesteś Panie mym istnieniem
Kocham Ciebie Panie.

Niech tak już we mnie pozostanie,
Pieśnią mojej duszy i Miłością Twą się wzruszam...
Kocham Cię Panie.

Kocham Ciebie Serce moje wielką czułością Cię przytulam...
Święte miejsce Pana
Jestem miłości Twej oddana...

Kocham Ciebie Ciało moje...
Ty Panie Jesteś we mnie.
Wszystko piękne i doskonałe...
Miłością Twą oddycha.

Panie niech mnie Światło Twoje wypełnia po brzegi...
Ja do Światła Panie wrócę

Kocham Ciebie Serce moje...
Ty Panie w mym sercu, my we dwoje...

Kocham Cię Mój Panie.


Na czas poświąteczny i nie tylko...
dla Was kochani z miłością tą JEDYNĄ,  która jest ponad wszystko, która jest Na ZAWSZE.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz