środa, 6 maja 2015

BUDUJMY KRÓLESTWO ZDROWIA - MAŚĆ Z ŻÓŁTEGO TULIPANA

 ŻÓŁTY TULIPAN NA WAGĘ ZŁOTA

W ślad za Stefanią Korżawską, która jest moim drogowskazem prowadzącym do zdrowia, chcę podzielić się z wami przepisem na maść z żółtych tulipanów. 
Pani Stefania nazywa ją maścią przeciw guzkom nowotworowym. 
Wiem z relacji znajomych, że leczy wszelkie brodawki, kurzajki, narośla, torbiele..i inne zmiany skórne.

Jest wiosna, a to odpowiedni czas na przygotowanie maści. Podstawowym składnikiem są żółte tulipany (te najzwyklejsze bez nawozów z tzw. babcinego ogródka).

Składniki maści:

- kora brzozy ususzona i spalona na popiół
- cebulka (bez korzeni) i część naziemna tulipana żółtego nierozwiniętego
- trochę wódki do zakonserwowania maści




Proporcje popiołu i tulipanów 1:1. Tulipany ucieramy na miazgę. Próbowałam rozetrzeć w makutrze, ale z małym efektem więc rozdrobniłam blenderem. Dodałam ok. 1 łyżki alkoholu i przełożyłam do słoiczka. 






Brzoza to drzewo miłości, jest jak kochająca matka, a więc swoim ciepłem i dobrą energią leczy choroby ludzkie. 


Lek ten powinien mieć konsystencję pasty. Może być przechowywany kilkanaście lat w lodówce. Pani Korżawska zapewnia, że nie traci swoich właściwości.

Tego rodzaju eliksiry zdrowia uczyniły wiele dobrego dla ludzkości, warto wiec o nich wiedzieć, warto stosować, szczególnie wtedy, gdy guzki są niezłośliwe. Smarować je maścią i nie czekać bezradnie, aż staną się złośliwe. Będąc oczywiście jednocześnie pod kontrolą lekarską.

Ten i wiele innych przepisów na budowanie zdrowia znajdziecie w książce "Pospolite ruszenie przeciw nowotworom"

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry,
    Dziękuję za wspaniałe przepisy, z których mam zamiar skorzystać.Dzisiaj usiłowałam zrobić maść z zółtego tulipana i miałam problemy z jego rozdrobnieniem. Używałam trzech różnych blenderów i nie udało się. Bardzo proszę o informacje jaki blender sprostał temu wyzwaniu. Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Chciałabym zapytac czy posida Pani trochę maści do odsprzedania? Pilnie potrzebna jest mi dla mamy a niestety tulipany są teraz niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry
    Chciałabym zakupić u Pani maść z żółtego tulipana
    Danuta Winek

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę od pani odkupić? Pilnie potrzebuje a tulipanów teraz nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecznicza maść z żółtych tulipanów Gdzie kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Proszę o bliższe informacje o zakupie maści z dzikich tulipanów ascofer1@op.pl

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Witam czy ma pani masc z zółtych tulipanow do odsprzedania

      Usuń
  8. Ma Pani taka masc do odsprzedania?

    OdpowiedzUsuń
  9. Po jakim czasie można używać tej maści? Po tygodniu, miesiącu czy od razu? Ludzie palą korę na grilu, a tulipany mielą w maszynce do mięsa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważajcie na oszustów, którzy chcą się wzbogacić na krzywdzie ludzkiej i robią maść z żółtych zwykłych holenderskich tulipanów. Wszyscy wiedzą, że cebulki takich tulipanów zaprawiane są toksyczną chemią, więc przyłożenie takiej maści na skórę może źle się skończyć. Przypominam maść ma być z dzikich, żółtych tulipanów, których nazwa łacińska brzmi: Tulipa Sylvestre.

    OdpowiedzUsuń