poniedziałek, 25 maja 2015

DZIEŃ MATKI



Znalezione obrazy dla zapytania róże fotoKWIATKI NA DZIEŃ MATKI


 W zielonych oczach Matki
świeci wiosenna łąka.
Słońce na drzewach śpiewa
i budzi kwiaty w pąkach.

W niebieskich oczach Matki
szepcze rwący strumień.
Tak opowiadać bajki 
to tylko Matka umie.

W błękitnych oczach Matki
pogodne niebo miga.
Kiedy zasypiasz wtedy Matka,
jak gwiazdka nad twym snem czuwa.

A w czarnych oczach Matki
noc od samego świtu,
okrywa cię skrzydłami opieki
ze srebra, złota i błękitu.

Moja Mamusia mieszka o 150 km. , ode mnie.  Aby Jej radość w tym uroczystym dniu była pełna, skorzystałam z poczty kwiatowej i przesłałam taki oto bukiet. Czerwone róże to ulubione kwiaty mojej Mamuśki - wiem, że będzie bardzo zadowolona. 

Polecam i Wam kochani takie proste pomysły, sprawiajmy sobie jak najwięcej przyjemności. Szczególnie bliskim, kiedy mieszkają daleko. Niech poczują naszą bliskość i kochające serca. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz